مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: برگزاری اردوهای مختلط و کنسرت موسیقی باتوجه به هشدارهای اخیر مقام معظم رهبری دراین باره به هیچ عنوان در دانشگاه توجیهی ندارد.



به گزارش روابط عمومی بسیج دانشجویی(به نقل از سایت خبری-تحلیلی نسل برهان) محمد ضربی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با اشاره به کنسرت موسیقی برگزار شده در دانشگاه اضافه کرد: متاسفانه دانشگاه علوم پزشکی امسال شاهد برگزاری مراسم کنسرت موسیقی بود، وی یاداور شد: کنسرت برگزار شده در دانشگاه با حاشیه هایی همراه بود که باعث شد مسئولین دانشگاه تا مدتی درگیر این حاشیه ها باشند.

ضربی با اشاره به بخشی از صحبت های اخیر رهبری در مورد تشکل های دانشجویی یادآور شد: بخشی از تشکل های دانشجویی صرفا با هدف انتخابات پیشرو در دانشگاه ها تاسیس یا احیا می شوند و طبق فرمایش رهبر انقلاب این توهین به شعور دانشجو است بنابراین لازم است که مسئولین امر نسبت به این موضوع در دانشگاه حساس و پیگیر باشند.

وی افزود: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه با توجه به تاکید چندباره رهبری یکی از الزامات می باشد که لازم است مسئولین دانشگاه با همکاری نسبت به عملیاتی شدن آن اهتمام جدی را به عمل آورند.

آقای ضربی در پایان گفت: مسئولین دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در کنار سایر دانشگاه ها مخاطب فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری هستند و با اشاره دقیق و مصداقی ایشان به برخی از موارد در آن جلسه، دیگر حجت بر همه تمام، و مسئولین دانشگاه باید موارد یاد شده را در مدیریت خود مورد نظر داشته باشند.