به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی این تشکل در نظر دارد اردوی جهادی با نام "مجاهدان خاکی" را در حومه ی شهرستان خوی برگزار کند.

محمد ضربی؛مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در خصوص این طرح استانی اعلام کردند:این اردوابتدا یک اردوی خودسازی برای دانشجویان دانشگاه است.بنا به فرموده ی امام خامنه ای (روحی و ارواحنا فداه)

میل خدمت به مردم وتحمل سختی های آن؛نقطه ای نورانی در باطن انسان است و ما هم که رهرو این رهبر فرزانه هستیم و چفیه ی خدمت را به دوش انداخته ایم و کمر همت بسته ایم تا سود جویی ها،تنبلی ها و خود نمایی ها را از خود دور کنیم.

این اردو که از 10تا 20 مرداد ماه سال جاری در منطقه صفائیه وباهدف آموزشی،درمانی و با نیت افزایش سطح آگاهی عمومی و بهداشت همگانی و محرومیت زدایی برگزار خواهد شد.

آقای ضربی در ادامه بیانات خود ضمن تشکر از کلیه دانشجویان از آنان خواستند که  با نیت الهی و با هدف خدمت رسانی به مردم در این طرح حضور داشته باشند تا انشالله همچون سال های گذشته عنوان بهترین گروه جهادی در استان را به خود اختصاص دهیم.

ایشان در ادامه از تمامی دست اندرکاران و حامیان این اردو من جمله معاونت فرهنگی ودانشجویی دانشگاه؛ نهاد نمایندگی ولایت فقیه دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداری شهرستان خوی و ادارات متبوع تقدیر تشکر کردند.