بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

امام خامنه ای:به حزب اللّهی بودن افتخار کنید.

اسلایدر

۲۱ مطلب توسط «sarbaze emam» ثبت شده است

اردوی جهادی به روایت تصویر

برگزاری کنفرانس خبری


۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
sarbaze emam

بازگشت در اوج سرافرازی


مقام معظم رهبری می فرمایند: «آزادگان آبروی این ملت را حفظ کردند.شما در دوران اسارت شرایط سختی را گذراندید اما درعین حال با حفظ دین واعتقادات و دلبستگی خود به اسلام ،امام و انقلاب موجب افتخار و آبرومندی ملت خود در برار دشمن شدید.»
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
sarbaze emam

گزارش اردوی مجاهدان خاکی 94


به گزارش روابط عمومی بسیج دانشجویی، اردوی مجاهدان خاکی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه از شنبه مورخه 94/5/10 الی سه شنبه 94/5/20 در روستاهای بخش صفائیه واقع در شهرستان خوی برگزار شد.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
sarbaze emam

کنفرانس خبری اردوهای جهادی علوم پزشکی ارومیه

http://bayanbox.ir/preview/3011859956638706753/oo.jpg

به گزارش روابط عمومی بسیج دانشجویی علوم پزشکی, جلسه کنفرانس خبری بسیج دانشجویی با حضور مسئولین محترم دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با مطبوعات خبری روز چهارشنبه به مورخه 94/5/7 برگزار گردید.جلسه با تلاوت چند از آیات کلام الله مجید آغاز شد.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
sarbaze emam

مقام معظم رهبری حجت را بر مسئولین فرهنگی تمام کردند/کنسرت و اردوی مختلط ممنوع/

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: برگزاری اردوهای مختلط و کنسرت موسیقی باتوجه به هشدارهای اخیر مقام معظم رهبری دراین باره به هیچ عنوان در دانشگاه توجیهی ندارد.



۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
sarbaze emam

یادداشت مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه به مناسبت روز جهانی قدس

حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در مورد اهمیت روز جهانی قدس می فرمایند: » علیرغم تبلیغات جهانی،انتفاضه فلسطین خاموش شدنی نیست و آینده آن همراه با رستگاری و پیروزی ست

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
sarbaze emam

سه سناریوی مطرح در امضای توافق هسته ای چیست؟

نگارش و امضای یکجای متن توافق شده،توافق دوبخشی یا حصول توافق بدون امضا؟

سناریوی اخیر مهم ترین و در عین حال خطرناک ترین احتمال برای طرف ایرانی است،دلیل آن هم باز گذاشتن دست طرف مقابل در ارائه تفسیر و تاویل های دلبخواه خود است.

پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی میرکاظم یکانی،فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی):

مذاکرات دامنه دار و پربحث و ماجرای هسته ای به آخرین روزهای خود و ضرب الاجل تعیین شده نزدیک و نزدیک تر می شود در حالی که اغلب منابع رسمی و غیررسمی از حل و فصل بیش از نود درصد مسائل مورد مذاکره خبر می دهند که این خود نشان از احتمال بالای حصول توافق هسته ای میان ایران و گروه کشورهای 1+5 دارد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sarbaze emam

شبهای تحول قلوب

پروردگارا من آیا به اندازه ی این گناهان نابخشودنی ام نیز معرفتی نصیبم می شود؟ به کدامین در رحمت پناه آورم با این رو سیاهی؟ سفره ی دلم برای چه کسی باز کنم تا گره از دردهایم بگشاید؟



این شب ها آسمانش جور دیگری نورانیست گویی سفارش مارا به معصومین و فرشتگان کرده ای تا شاید، طالبان کرمت بی حاصل نشوند! پروردگار من، امشب دفتر دلم را با تمام احساسم سوی تو باز می کنم و به تمامی کسانی که تو آن ها را واسطه قرار دادی توسل می جویم ... گناهانم را مرور می کنم تا عرق شرم بر صورت ناپاکم جاری شود شاید به حرمت تک تک فرزندان مادرم زهرا مرا ببخشایی! مینشینم تا طلوع صبح، دعا می کنم تا مرا نپذیرفتی خورشید نتابد و شب تمام نشود.قرآن بر سر می گذارم تا به شکرانه ی این نعمت بزرگت قدر نهم لحظه لحظه های این شب ها را که بیشتر از هزار ماه ارزش دارند،همانطور که خودت،معبود من گفته ای ما نمیدانیم و نمیتوانیم درک کنیم منزلت شب نزول قرآن را امید است امشب را زیبا شروع کنیم و تا سپیده دم تورا با دل وجان ستایش کنیم تا ملائک سرنوشتمان را نیک بنگارند...

باتشکر از مسئول فرهنگی پایگاه کوثر
۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sarbaze emam

بیست وهشتمین سالگرد بمباران شیمیایی سردشت

سراپا اگر زرد و پژمرده ایم / ولی دل به پاییز نسپرده ایم

چوگلدان خالی لب پنجره / پراز خاطرات ترک خورده ایم

اگر داغ دل بود،ما دیده ایم / اگر خون دل بود،ما خورده ایم



بی شک،خون دلی که مردم قهرمان،غیور،شهیدپرور و ولایی سردشت خورده اند،قابل قیاس با هیچ دردی نیست؛ 7تیرماه سال 1366 رژیم بعثی عراق با حمایت آمریکا،بمباران شیمیایی سردشت را آغاز کرد که نتیجه آن به خاک وخون غلتیدن هزاران هزار غیر نظامی بود که اکثر آن ها زن وبچه ها بودند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sarbaze emam

ضیافت الهی

ماه زیبایی ها، خوبی ها، پاک شدن از زشتی ها، ماه خدا حلول کرده!


خدایا چه زیبا نورانی شده است سفره ی دلمان در این مهمانی پرفضیلت!
خدایا چه ضیافتی برای بندگان حقیرت مهیا ساخته ای!
وچه رحمت بزرگی است که تو به ما عطا کرده ای!
وچه نعمتی والاتر از این که مسلمانان در این ماه مهمان تواند!
وقرار است تو از همه ماها با مهربانیت و بخشیدن گناهانمان پذیرایی کنی!
بار الهی دراین ماه پربرکت نصیبمان را از شب زنده داری و روزه داری خستگی وتعب مدار و یاریمان کن شب زنده دار و روزه دار حقیقی باشیم.

باتشکر از مسئول فرهنگی پایگاه کوثر
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
sarbaze emam

کد آهنگ