خطاب به مسئولین دولتی استان آذربایجان غربی

به یاد ملت،به نام دولت، به کام فتنه


گروه سیاسی- بسیج دانشجویی 5 دانشگاه شهرستان ارومیه در نامه ای سرگشاده به مسئولین استان نسبت به اتفاقات رخ داده در همایش روحانی تنها نیست واکنش نشان دادند. متن نامه به شرح زیر است:


اکنون که در سال دولت و ملت؛همدلی و همزبانی قرار داریم به واسطه سالگرد انتخابات 24 خرداد سال 92  که منجر به پیروزی دکتر حسن روحانی شده بود، دستگاه های دولتی با پوشش حزبی و به اسم ستاد مردمی و باتوجه به وضع نا به سامان اقتصاد کشور که ناشی از سوء مدیریت داخلی است و بدون توجه به اقتصاد مقاومتی و با استفاده از هزینه بیت المال برنامه هایی را در حمایت از رئیس جمهور و با شعار " روحانی تنها نیست" برگزار می کنند این در حالی است که در هیچ کدام از دولت های قبلی این گونه اقدامات سابقه نداشته است.

جشن هایی که با استفاده از پوشش مردمی و با حمایت دولت مردان شکل گرفته و در استان آذربایجان غربی هم شاهد شکل گیری آنها بودیم و هنوز که دوسال از عمر دولت تدبیر و امید می گذرد دولت مردان اقدام قابل توجهی برای آذربایجان غربی انجام ندادند و در اکثر انتصاباتی که در سطح استان شکل گرفته اول مراوده و رابطه سیاسی مطرح بوده و بعدا هم اگر صلاح دیده اند تجربه مدیریتی را مدنظر قرار داده اند . مردم آذربایجان غربی به لطف رأی بالای خود  به دکتر روحانی در این انتصابات هیچ حق تصرفی نداشته اند.  جشنی که به یاد ملت ، با نام دولت و به کام فتنه برگزار شده و در آن به لطف تساهل آقایان استانی به صورت رسمی از فتنه 88 و فتنه گرانی که در حصر خانگی به سر میبرند حمایت شده و خواستار اتمام حصر سران فتنه شده اند.

 آذربایجان غربی هم اکنون به لطف همین بازی های سیاسی دچار رکود و سکته  شده و نه تنها هیچ جنب و جوشی در فضای استان چه در زمینه فعالیت های اقتصادی و چه اجتماعی از سوی بالاترین نهاد دولتی در استان دیده نمی شود از طرفی هم این استان به واسطه مرزی بودن و همچنین شکل جمعیتی خود نیازمند تدوین برنامه های مدون برای حل مشکلات است بلکه اکنون جولانگاهی برای  فتنه گران و حامیانش شده است.

در حالی که رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای مدظله العالی بارها در مورد خطای آتش افروزان فتنه 88 و محکومیت این موضوع سخن گفته اند از جمله که  گناه آتش‌افروزان فتنه‌ی ۸۸ همین بود که به قانون تمکین نکردند، به رأی مردم تمکین نکردند( 20/۰۷/1390) و همواره بر این نکته تاکید داشته اند که فتنه گران ظلم بزرگی در حق ملت انجام داده اند.

در این میان برگزاری جشنی به یاد انتخابات سال 92 که در آن سخنران  مدعو از جمع آقایان اصلاح طلبی دعوت شده بود و رسما اعلام می کنند که آقا روحانی از خود رأیی نداشته  و به لطف اصلاحات بوده که توانسته رأی بیاورد و به اصطلاح ایشان را مدیون خود می دانند در این محفل فوق آزادی که به بهانه جشن دوسالگی دولت تدبیر وامید برگزار شد رسما از سران فتنه و فتنه گران سال 88 حمایت شده و شعارهایی در حمایت از آنها که منجر به تحمیل  فشارهای سنگین اقتصادی و سیاسی را بر کشور شده سرداده اند، این در حالی بود که این اقدامات در حضور معاون سیاسی استاندار انجام گرفت و بسیار قابل توجه است.

اما اکنون در سرزمین باکری ها و امینی ها عده ای به لطف نمایندگان دولت تدبیر و امید  تریبون ها را در اختیار گرفته اند و دست به حمایت از عاملان فتنه ای میزنند که در هشت  ماه آشوب سال 88 بارها به ساحت ولایت و آرمان های آقا روح ا... جسارت کرده و فاجعه عاشورای 88 را که  منجر به قیام ملت در 9 دی شد را رقم زدند، در دفاع از سران فتنه و آزادی آنان از حصاری که به درخواست عموم ملت در 9 دی سال 88 شکل گرفت نیز به یاوه گویی می پردازند .

این در حالی است که رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای  بر این نکته تاکید داشته اند که " نظام اسلامی با اخلالگران در امنیت مردم طبعاً برخورد میکند. این، وظیفه‌ی نظام است. نظام اسلامی اجازه نمیدهد که کسانی دستخوش فریب و توطئه‌ی دشمن بشوند، زندگی مردم را خراب کنند، آسایش مردم را به هم بزنند و جوانهای مردم را تهدید کنند.فرزندان این کشور همه عزیزند؛. نظام این اجازه را نخواهد داد.( 15/۰۴/1388)  ولی عملا می بینیم که آقایان دولتی در استان خلاف مواضع رهبری حرکت مینمایند.

در پایان ضمن یادآوری این نکته که بر وظیفه خود در قبال نظارت بر عملکرد مسئولین و همچنین حمایت از نظام مقدس اسلامی در مقابله با فتنه گران 88 همچنان پایبند بوده، از مسئولان محترم استان خواستاریم مواضع روشن خود را در قبال فتنه 88 و فتنه گران اعلام نموده و از بابت اظهارات سخنران فوق در استان شهیدان باکری ها و امینی ها که به حمایت از فتنه گران پرداخته و جناح حزب الله کشور را تخریب کرده از ملت شهید پرور استان معذرت خواهی نموده و با عاملان این میتینگ سیاسی که با سواستفاده از امکانات دولتی دست به چنین اقداماتی زده اند، برخورد لازم را انجام دهند و اگر دوباره شاهد چنین میتینگ های باشیم با مواضع به مراتب تندتر دانشجویان همیشه در صحنه  آگاه روبه رو خواهند شد.

                                                                                                                                                                                                                                                                               والسلام علی من اتبع الهدی 

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ارومیه

بسج دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه